Лейтенант Бокатуев

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» ви можете протягом 14 днів з моменту покупки, повернути товар придбані в мережі магазинів «ЕЛЕКТРОСНАБ», за умови виконання всіх норм передбачених законом.

Умови обміну/повернення товару належної якості

Стаття 9. Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів»:

Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня покупки.

Обмін товару належної якості:

  • якщо він не використовувався;
  • якщо збережене заводське упакування (оригінальне упакування);
  • якщо збережено його товарний вигляд;
  • споживчі властивості, пломби, ярлики;
  • розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.

Умови обміну/повернення товару неналежної якості

Стаття 8. Згідно Закону України «Про захист прав споживачів»:

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та в строки, встановлені законодавством, має право на обмін товару або повернення коштів сплачених за товар, без урахування вартості доставки.

Вимоги споживача, передбачені цією статтею, не підлягають задоволенню, якщо продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання. Споживач має право брати участь у перевірці якості товару особисто або через свого представника.

Де і як можна зробити обмін або повернення?

Обміняти або повернути товар можна в нашому магазині за адресою:
м Кривий Ріг, вул. Спаська, 17А.
Графік роботи магазину: з 9:00 до 18:00, в суботу - з 9:00 до 16:00, вихідний - неділя.

Телефони:
+38 (056) 409-69-49
+38 (099) 432-55-75
+38 (098) 535-98-78

У разі відправки повернення через транспортну службу, покупець зобов'язаний повідомити продавцеві номер ТТН в день відправки повернення.

Адреса для повернення: Нова Пошта. Вантажне відділення №8. Кривий Ріг, Дніпропетровська обл
Повернення товару належної якості відбувається коштом покупця

Кабельно-провідникова продукція, обміну та поверненню НЕ ПІДЛЯГАЄ !!!

Здійснити повернення товару можна, будь-якою зручною для Вас транспортною компанією (після погодженням з менеджером)

Обмін і повернення товарів здійснюється коштом покупця, протягом гарантійного терміну з дня продажу, за умови збереження товарного вигляду купленого устаткування, упаковування, і наявності документів, що підтверджують факт покупки.

У яких випадках гарантія не надається?

- природний знос або вичерпання ресурсу
-Випадкові пошкодження, завдані клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання
(вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів і т. п.)
-ушкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі
-ушкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів
пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.

Лейтенант Бокатуев

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» ви можете протягом 14 днів з моменту покупки, повернути товар придбані в мережі магазинів «ЕЛЕКТРОСНАБ», за умови виконання всіх норм передбачених законом.

Умови обміну/повернення товару належної якості

Стаття 9. Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів»:

Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня покупки.

Обмін товару належної якості:

  • якщо він не використовувався;
  • якщо збережене заводське упакування (оригінальне упакування);
  • якщо збережено його товарний вигляд;
  • споживчі властивості, пломби, ярлики;
  • розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.

Умови обміну/повернення товару неналежної якості

Стаття 8. Згідно Закону України «Про захист прав споживачів»:

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та в строки, встановлені законодавством, має право на обмін товару або повернення коштів сплачених за товар, без урахування вартості доставки.

Вимоги споживача, передбачені цією статтею, не підлягають задоволенню, якщо продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання. Споживач має право брати участь у перевірці якості товару особисто або через свого представника.

Де і як можна зробити обмін або повернення?

Обміняти або повернути товар можна в нашому магазині за адресою:
м Кривий Ріг, вул. Спаська, 17А.
Графік роботи магазину: з 9:00 до 18:00, в суботу - з 9:00 до 16:00, вихідний - неділя.

Телефони:
+38 (056) 409-69-49
+38 (099) 432-55-75
+38 (098) 535-98-78

У разі відправки повернення через транспортну службу, покупець зобов'язаний повідомити продавцеві номер ТТН в день відправки повернення.

Адреса для повернення: Нова Пошта. Вантажне відділення №8. Кривий Ріг, Дніпропетровська обл
Повернення товару належної якості відбувається коштом покупця

Кабельно-провідникова продукція, обміну та поверненню НЕ ПІДЛЯГАЄ !!!

Здійснити повернення товару можна, будь-якою зручною для Вас транспортною компанією (після погодженням з менеджером)

Обмін і повернення товарів здійснюється коштом покупця, протягом гарантійного терміну з дня продажу, за умови збереження товарного вигляду купленого устаткування, упаковування, і наявності документів, що підтверджують факт покупки.

У яких випадках гарантія не надається?

- природний знос або вичерпання ресурсу
-Випадкові пошкодження, завдані клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання
(вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів і т. п.)
-ушкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі
-ушкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів
пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.

Товар додано до списку бажань
Товар доданий для порівняння.

Сайт використовує файли cookie.